Dynamically flexible beauty..

Dynamically flexible beauty..

Wednesday, October 10, 2012

Rain Offshore

It has been a very rainy period, these two first week of my trip.
Swell has subsided a bit, but the clearer calmer day's that I was expecting are few and far apart.
I am hoping that my next swing in December will be nicer, but my wish could be "smothered" by The "Harmattan" season starting end of November. A dry, dusty trade wind from Sahara, bringing sand and maybe smaller insects out for my "biologically insectified" photo safari. Hoping for a clearer weekend so we could have a BBQ and give the guy's well deserved break.  



Det har varit mycket regnande dessa tvaa foersta veckorna. Dyningen har lagt sig naagot, men de klara fina sommardagarna som jag foervaentade mig har uteblivit. Hoppas att min naesta "ute" period i December blir baettre, men min foerhoppning kan grusas av "Harmattan" som startar i slutet av November. En torr, dammig Oekenvind fraan Sahara som baer med sig sand och kanske mindre insekter ut hit till min fortsatta "biologinsektiska" foto safari. Hoppas nu naermast paa en fin och klar helg saa att besaettningen kan faa den grill fest som de saa vael foertjaenar.